Дата: Вторник, 30.07.2013, 16:51 | Сообщение # 106
Пользователь сайта
Статус: Offline
Ще раз привіт всім. Давно я тут нічого не писав, лиш регулярно читав новини. Я починаючий програміст, і великий любитель спортивних голубів. Мене вже декілька тижнів мучить ідея створення програми для ведення обліку інформації про голубів (не тільки спортивних). Проте, основна проблема це те, що б ви саме хотіли там побачити, тобто, які саме можливості(функції) вона мала б в себе включати. Тому, прошу напишіть або по можливості накиньте приблизну схемку того, щоб ви хотіли...
Еще раз привет всем. Давно я здесь ничего не писал, только регулярно читал новости. Я начинающий программист, и большой любитель спортивных голубей. Меня уже несколько недель мучает идея создания программы для ведения учета информации о голубях (не только спортивных). Однако, основная проблема это то, что бы вы именно хотели там увидеть, то есть, какие именно возможности (функции) она должна в себя включать. Поэтому, прошу напишите или по возможности накиньте примерную схемку того, чтобы вы хотели ...
Дата: Четверг, 16.01.2014, 21:50 | Сообщение # 109
Новичек со стажем
Олег, Миргород , Полтавская обл. основная порода спортивные, немного НГ и пара павлинов, торкутов. я в Контакте http://vk.com/id33831039 lobodenko_oleg@ukr.net Мой телефон - 098 968 97 33
Дата: Пятница, 17.01.2014, 20:32 | Сообщение # 110
Заслуженый голубевод
Цитата (web-coder) Я починаючий програміст, і великий любитель спортивних голубів. Мене вже декілька тижнів мучить ідея створення програми для ведення обліку інформації про голубів. Проте, що б саме ви хотіли там побачити, тобто, які саме функції вона має в себе включати.
Нарешті, в нашому "полку" прибуло. Варто полагати, якщо ви починаючий програміст, то ви є молода людина, тобто у вас є необмежена перспектива росту, як фахівця, так і тренера спортивних голубів.